
Rezervační systém
Přihlášky na workshopy a storno podmínky
Rezervační systém je vypnutý. Až se přiblížíme k termínu nového ročníku - opět vám zápisy spustíme :-)
Najdete zde veškeré lekce, do kterých se po vytvoření uživatelského účtu můžete zapsat. Po vyplnění přihlášky na vybraný workshop vám přijde e-mail s potvrzením a platebními údaji – zvlášť si prosím zkontrolujte číslo účtu a variabilní symbol, ať nám to sedne, kam má.
Máte na zaplacení 3 dny – pokud platba do té doby nepřijde, rezervace se automaticky ruší (nikomu to nebereme osobně, ale místa jsou omezená, a další tvořivci už čekají ve frontě ).
Pokaždé když se do rezervačního systému přihlásíte uvidíte své rezervované lekce ( pravý horní růžek bude zabělen).
*Rezervační systém umožňuje i zrušení rezervací, pokud se vám změní situace a nebudete se moci zúčastnit. Zrušení nebo kontrolu stavu rezervace uděláte jednoduše rozkliknutím lekce a vedle svého jména úplně vpravo je ikona tužky přes kterou se dostanete k možnosti zrušení.
Dva dny před konáním workshopu vám ještě pošleme e-mail s připomenutím, abyste nezapomněli, kam máte dorazit, co si případně vzít s sebou a hlavně – že se blíží den D!
Storno podmínky (aneb když vám to přestane jít do plánů):
14 a více dní před konáním workshopu:
Storno zdarma, vracíme celou částku.7 až 13 dní před akcí:
Vracíme 50 % z uhrazené částky.Méně než 2 dny před konáním workshopu nebo nepřijdete bez omluvy:
Částka propadá v plné výši – organizátor i lektor už se na vás těšili, materiál nakoupen, místo připravené...
Děkujeme za pochopení! Vaší včasnou platbou i případným odhlášením nám pomáháte připravit hladký průběh akce pro všechny.